Voyce
Contact center çözümleri
Voyce (Yolculuk); Bir yerden bir yere gidiş veya geliş, gezi, seyahat, sefer...
Voyce’un yolculuğu 2000’li yılların başına dayanır. Kurucuları, 2000’li yılların başında analog santrallerle başlayan çağrı merkezi serüvenlerlerini, tecrübesi ve deneyim birikimlerini, alanında öncü yazılım ekibiyle birlikte yıllar sonra bir ürün altında toplamayı başarmıştır.
Yıllarca çağrı merkezi yönetimi alanında sorun ve ihtiyaçlara bire bir tanıklık eden yerli bir ekibin ürünü olan Voyce, kullanımı kolay, hedef odaklı ve sade tasarımı ile dünyaca ünlü benzer diğer yazılımlarla fiyat - performans karşılaştırması ile yarışmaktadır. WebRTC teknolojisi ile kendini yenileyen Voyce, bugün Türkiye'nin önde gelen çağrı merkezi ve operasyonları tarafından tercih edilmektedir.
Bizi tercih eden bazı markalar
40+
Memnun müşteri
1000+
Temsilci sayısı