Taahhütsüz! Kullandığınız kadar ödeyin!

Çalışan temsilci sayısının değişkenlik gösterdiği operasyonlarda, hiç bir taahhüt olmadan çalışılan ay itibariyle kullandığınız temsilci lisansı kadar ödeme yapabilirsiniz.

Voyce LITE

Inbound, Outbound, Raporlar, Ses Kayıt, IVR, Dashboard, Wallboard
-
-
Size özel fiyatlar için iletişime geçin

Voyce PRO

Voyce LITE + CRM, Predictive, Preview, Power Dialer, Kalite Yönetimi, Whatsapp, Live Chat
-
-
Size özel fiyatlar için iletişime geçin

Voyce + VODYO

Voyce PRO + Vodyo (Görüntülü görüşme özelliği) + Çağrı Analizi (Speech Analytics) , Speech to Text, Text to Speech, Ses Tanıma
-
-₺
Size özel fiyatlar için iletişime geçin

Bize güvenen bazı markalar

Özellikler

  • Temsilci İstatistik Panosu
  • Canlı İzleme Ekranları: 
  • Ajanda (Hatırlatma Aramaları): 
  • Rehber Kullanımı (External Transfer): 
  • Kuyruk İzleme / Gruplama: 
  • Hedef Yönetimi / Pano: 
  • Planlayıcı (Otomaitk Rapor Gönderimi): 
  • Tetikleyiciler (Anlık Durum Bildirimleri): 
  • Internal Chat (Kullanıcılar Arasında Anlık Yazılı Bildirim): 
  • Zaman Koşulu (Kampanya veya IVR Senaryolarında Kullanım): 
  • Anons Ekleme (Özelleştirilebilir Bekleme Müziği ve Duyuru Anonsları): 
  • Dahili Oluşturma (Sıp Dahilileri ile Farklı Sophone Uygulamaları Üzerinden Görüşme): 
  • Kara Liste Yönetimi (Inbound, Outbound Seçenekleri): 
  • Profil Yönetimi (Tüm Sistem Özelliklerinin Temsilci, Kuyruk veya Proje Seviyesinde Yetkilendirme): 
  • Sesli Mail (İlgili Durumlarda Alınan Ses Kaydını Mail Atabilme): 
  • Kuyruk Yönetimi (Zaman Aşımı, Tipi, Zorunlu Temsilci Özellikleri): 
  • Sürükle bırak IVR (Kolay IVR Senaryosu Oluşturabilme): 
  • Anket (Çağrı Sonunda Memnuniyet Anketi): 
  • Kalite yönetimi (Kalite Formu Oluşturma, Uygulama ve İtiraz Süreçleri): 
  • Entegrasyonlar (Arayüz ile Basic Entegrasyon Yapımı): 
  • Yazılı Kanal Görüşmeleri (Whatsapp, Live Chat Görüşmeleri): 
  • Dialer (Power, Preview ve Predictive Aramalari ile Kampanya Yönetimi): 
  • CRM (Müşteri, Ürün ve Telefon Bilgileri ile Detaylı Müşteri Takibi): 
  • Mail (Sonuç Koduna Göre Otomatik Mailing): 
  • SMS (Toplu, Sonuç Koduna Bağlı, Özel Gönderim Seçenekleri): 
  • Kredi Kartı Tahsilat (Entegrasyon gerekmektedir): 
  • Ses Tanıma (IVR Senaryolarında Ses Tanıma Özelliği): 
  • TTS ile Anons (Ses Kaydı Olmadan Anons Dosyası Oluşturma): 
  • Çağrı Analizi (Çağrıları Metne Çevrilme ve Kategorize Etme): 
  • Text To Speech (IVR Senaryolarında TTS Özelliği): 
  • Speech To Text (IVR Senaryolarında STT Özelliği): 
  • Görüntülü Görüşmeler (Video Call ile Kuyruk Müsaitliğine Göre Çağrı Dağılımı): 
  • Temsilci Istatistik Panosu
    Canlı İzleme Ekranları
    Ajanda (Hatırlatma Aramaları)
    Rehber Kullanımı (External Transfer)
    Kuyruk İzleme / Gruplama
    Hedef Yönetimi / Pano
    Planlayıcı (Otomatik Rapor Gönderimi)
    Tetikleyiciler (Anlık Durum Bildirimleri)
    Internal Chat (Kullanıcılar Arasında Anlık Yazılı Bildirim)
    Zaman Koşulu (Kampanya veya IVR Senaryolarında Kullanım)
    Anons Ekleme
    (Özelleştirilebilir Bekleme Müziği ve Duyuru Anonsları)
    Dahili Oluşturma
    (SIP Dahilileri ile Farklı Sotfphone Uyg. Üzerinden Görüşme)
    Kara Liste Yönetimi (Inbound, Outbound Seçenekleri)
    Profil Yönetimi
    (Temsilci, Kuyruk veya Proje Seviyesinde Yetkilendirme)
    Sesli Mail
    (İlgili Durumlarda Alınan Ses Kaydını Mail Atabilme)
    Kuyruk Yönetimi (Zaman Aşımı, Tipi, Zorunlu Temsilci Özellikleri)
    Sürükle bırak IVR (Kolay IVR Senaryosu Oluşturabilme)
    Anket (Çağrı Sonunda Memnuniyet Anketi)
    Kalite yönetimi
    (Kalite Formu Oluşturma, Uygulama ve İtiraz Süreçleri)
    Entegrasyonlar
    (Arayüz ile Basic Entegrasyon Yapımı)
    Yazılı Kanal Görüşmeleri (Whatsapp, Live Chat Görüşmeleri)
    Dialer (Power, Preview ve Predictive Aramalari ile Kampanya Yönetimi)
    CRM (Müşteri, Ürün ve Telefon Bilgileri ile Detaylı Müşteri Takibi)
    Mail (Sonuç Koduna Göre Otomatik Mailing)
    SMS (Toplu, Sonuç Koduna Bağlı, Özel Gönderim Seçenekleri)
    Kredi Kartı Tahsilat (Entegrasyon gerekmektedir)
    Ses Tanıma (IVR Senaryolarında Ses Tanıma Özelliği)
    TTS ile Anons (Ses Kaydı Olmadan Anons Dosyası Oluşturma)
    Çağrı Analizi (Çağrıları Metne Çevrilme ve Kategorize Etme)
    Görüntülü Görüşmeler
    (Video Call ile Kuyruk Müsaitliğine Göre Çağrı Dağılımı)
    Speech To Text (IVR Senaryolarında STT Özelliği)
    Text To Speech (IVR Senaryolarında TTS Özelliği)

    Değişime hazır mısın?

    Yeni nesil bütünleşik çağrı merkezi yazılımı VOYCE'u kullanmadan karar vermeyin

    Please provide a valid email address.

    Size özel fiyat fırsatlarıyla taahhütsüz kullandığınız kadar ödeyin.

    Top