Bütünleşik Çağrı Merkezi Yazılımı

İşte yeni nesil çağrı merkezi yazılımı VOYCE kullanmanız için bir kaç neden!

Predictive, IVN, SMS, Preview

Gelişmiş otomatik arama modülü sayesinde ulaşım oranlarınızı artırın.

Özelleştirilebilir CRM

Projelerinize göre konuşma senaryosu belirleyerek, temsilcilerinizin belli bir standartta hizmet vermesini sağlayabilirsiniz.

Hedef, İstatistik, Ajanda, Mesaj, Sufle

Sonuç kodları veya manuel ajanda kaydı ile hatırlatma aramaları unutulmaz.
Yöneticiler, yazılı ve sözlü sufle, sohbet veya duyuru özellikleri sayesinde temsilci performans artışına katkı sağlayabilir.

Sekmeler, Durumlar, Sonuç Kodları ve Kara Liste

Temsilcinin seçtiği durum ve sonuç kodları ile gelen/giden aranmaması gereken kara liste numaraları arayüzden teknik personel beklemeden oluşturulabilir.

Veri Yükleme, Veri Güvenliği

Müşteriden gelen excel listelerini "no sql database" altyapısı sayesinde, yükleme sırasında oluşabilecek hataları en aza indirerek sisteme kolayca yükleyin / güncelleyin.

Detaylı Yönetici Araçları

Projeye özel IVR senaryolarını "sürükle bırak" ile zaman koşulları ve anonslar ekleyerek hazırlayabilirsiniz. İstenilen projelerde anket yönlendirmesi yapabilir, giden aramalardaki planı ve çıkış numarası kombinasyonları belirleyebilirsiniz.

Halen aklınıza takılan sorular mı var?

Sıkça sorulan sorularda bulamadığınız tüm sorular için dilediğiniz an bize yazabilirsiniz.

  • Voyce, altyapı bağımsız (asterisk, freeswitch, opensips vs.) ihtiyacınıza göre herhangi bir medya (SIP, RTP) servisi ile çalışabilen, 20 yıllık çağrı merkezi tecrübesine sahip yönetici ve yerli mühendisler tarafından geliştirilen bir yazılımdır. 
  • Aynı özellikleri sunan çağrı merkezi yazılımlarına göre fiyatı daha uygundur.
  • İhtiyacınıza uygun size özel çözümler üretebilir, ihtiyaç duyulduğunda müşteri talebine göre yazılım üzerinde geliştirme yapabilir.
  • Teknik sorun anında  yazılı veya sözlü kanallar ile 7/24 destek ekibine direkt ulaşma imkanı sunarak, verimli çalışma ortamı sağlar.

Voyce, buluta çalıştığı gibi müşteri lokasyonunda yada kendi sanal sunucularında kurulumu mümkün olan bir çağrı merkezi yazılımıdır.

Dağıtılmış bulut, genel bulut hizmetlerinin farklı fiziksel konumlara dağıtılmasıdır. Hizmetlerin işletimi, yönetimi, güncellemeleri ve bakımı genel bulut sağlayıcısının sorumluluğundadır. Performans, uyumluluk ve sınır bilişim için optimize edilmiş ve coğrafi olarak dağıtılmış genel bulut hizmetlerinin merkezi olarak yönetilmesini sağlar. Dağıtılmış bulut teknolojisi, genel bulut altyapısının yalnızca bulut sağlayıcısının altyapısında değil, şirket içinde, diğer bulut sağlayıcılarının ve üçüncü tarafların veri merkezlerinde olmak üzere birçok farklı yerde çalıştırılmasına ve tüm altyapının tek bir noktadan yönetilmesine olanak tanır.

Vodyo, Voyce mühendislerince geliştirilmiş, çağrı merkezi sisteminden bağımsız, kuyruklama mantığıyla istenilen yazılımlarla entegre edilebilen görüntülü görüşme yazılımıdır.

Herhangi bir taahhüt vermeden o ay kullandığınız kanal kadar ödeme yaparsınız. Dilediğiniz zaman hizmeti sonlandırabilir kullandığınız ay kadar ödersiniz. 

Memnun kalacağınıza olan inancımız tam olsa da dilediğiniz zaman hizmeti sonlandırabilirsiniz.

Voyce Bulut hizmetinde 7/24 destek standart olup, on-prem kurulumlarda ilk 6 ay ücretsiz, sonrası bakım anlaşmasına tabidir.

Top